Jubileumfeest organiseren?

Het bedrijf  bestaat 5, 10, 25, 50, 75 of misschien zelfs al wel 100 jaar. Dat mag gevierd worden! Een jubileumfeest is een bijzonder moment voor het bedrijf dat speciale aandacht verdiend;

‘een mooi moment voor een terugblik, maar vooral ook om de stempel te drukken voor de toekomst!’

 

Een hele verantwoordelijkheid!

Dan is het moment daar. Je krijgt de taak (lees: verantwoordelijkheid) om het jubileumfeest te organiseren. Geen probleem. Toch? Als snel denk je:

 

– Waar haal ik al die extra tijd vandaan?
– Flinke verantwoordelijkheid. Als alles maar goed gaat!
– Help. Een goed idee a.u.b? Verwachtingen zijn namelijk hoog.
– Hoe organiseer ik alles, passend binnen het budget?
– Wie zijn nu eigenlijk de beste leveranciers: prijs-kwaliteit?

 

Al snel realiseer je, dat er toch meer bij komt kijken dan je mogelijk zou verwachten. Dat klopt! Veel vragen, veel mogelijkheden. Herkenbaar? Geen zorgen!

 

Want als eventprofessional help ik jou graag bij het organiseren van je bedrijfsjubileum. Zo heb jij minder zorgen én weet je zeker dat het goed komt. Dit doe ik inmiddels al ruim 25 jaar met veel passie en plezier.

 

Bekijk hier direct 3 inspirerende voorbeelden van jubileumfeesten.
Of lees meteen verder voor meer handige tips en ideeën.

Ja! Ik kan wel extra tips, ideeën en hulp gebruiken.

stuur Wendy een mail met jouw vraag
img
Heinen & Hopman
50 jarig bestaan
Nutricia
100 jarig bestaan
WSD
60 jarig bestaan
Heinen & Hopman
50 jarig bestaan
Nutricia
100 jarig bestaan
WSD
60 jarig bestaan

Bedrijfsjubileum organiseren? Volledige ontzorging, van begin tot eind.
Of alleen de onderdelen, waar jij hulp bij kan gebruiken. Jij bepaald.

Wendy van de Beurcht - Eventprofessional, sinds 1990

KENNISMAKEN OF MEER INFORMATIE AANVRAGEN?

IK HELP JE ALTIJD VERDER!

 

Neem contact op.

Begin bij het (échte) begin

Starten met de organisatie van het jubileumfeest? Zorg eerst dat enkele belangrijke zaken intern helder en duidelijk zijn.

Uit ervaring, kan ik je vertellen, dat hier vaak nog veel winst te behalen valt.
Begin bij het échte begin. Zijn o.a. de volgende zaken duidelijk:

– Wie gaat intern verantwoordelijk zijn? Jij alleen, of een werkgroep?
– Is intern voldoende draagvlak? Onderschat dit niet!
– Liggen verwachtingspatronen op één lijn? Check dit goed.
– Is er duidelijkheid over budget? Anders ga je schieten met hagel.
Jubileumfeest organiseren op eigen terrein (blog) of externe locatie?
– Culinaire invulling? Want smaken verschillen!
– Passend entertainment en/of showelementen? Er is veel mogelijk.
– Jubileumfeest zelf organiseren of (gedeeltelijk) uitbesteden?
– Wie maakt én coördineert het uitnodingstraject? Erg belangrijk!

Veel vragen, veel mogelijkheden. Breng alles goed in kaart. Het invullen van een briefings-document helpt je hierbij. Het bespaart je veel tijd en het zorgt dat je niet voor verrassingen komt te staan.

 

Jubileum-waardige eventlocaties

Een belangrijke beslissingen die gemaakt moet worden is de keuze of het jubileumfeest op eigen terrein georganiseerd gaat worden of op een externe eventlocatie. Om je op weg te helpen heb ik alvast 25 mooie jubileum-waardige locaties voor je verzameld in een locatieboek die je hier kan downloaden.

Het spreekt voor zich dat deze top 25 niet onuitputtelijk is, maar vooral dient ter inspiratie voor jouw jubileumfeest.

Voor diverse opdrachtgevers heb ik jubileumfeesten ook op eigen locatie georganiseerd. Zeker het overwegen waard i.v.m. de WKR. Dit levert namelijk flinke fiscale voordelen op.

 

Jubileumfeest ideeën

Een goed idee? Jazeker, ideeën genoeg. Echter zijn juiste en passende ideeën sterk afhankelijk van wensen en behoeften. Dit is en blijft toch vaak maatwerk. Daarnaast is budget een erg bepalende factor. Ben daarom transparant over het budget. Dan kunnen namelijk de beste ideeën binnen het budget passend worden gemaakt. TIP!

Soorten (typen) jubileumfeesten?

Handig is om alvast na te denken over het soort (type) jubileumfeest. Enkele voorbeelden zijn:

 

Het succes van een jubileumfeest? De voorbereidingen!

Het organiseren van een onvergetelijk jubileumfeest, vraagt om grondige voorbereidingen. Er is veel mogelijk; niet alleen tijdens, maar ook voor én na een jubileumfeest. TIP! Denk hier goed over na.

Ik organiseer al ruim 25 jaar samen met mijn opdrachtgevers onvergetelijke jubileumfeesten. Als geen ander weet ik wat er komt kijken bij het organiseren van een jubileumfeest.

Neem vrijblijvend contact op en vertel me jouw verhaal. Ik help je altijd verder. Stap voor stap doorlopen we het gehele proces. Of alleen de onderdelen waar jij hulp bij kan gebruiken. Dat kan natuurlijk ook. jij bepaald.

Tot snel!

Enkele opdrachtgevers die inmiddels terugkijken op een onvergetelijk jubileumfeest

Een jubileumfeest om nooit meer te vergeten?

Ja! Ik kan wel wat extra tips, ideeën en hulp gebruiken.

stuur Wendy een mail met jouw vraag