Dé Feestlocatie van Tilburg

Gaat u in 2020 een bedrijfsfeest organiseren en bent u op zoek naar een eventlocatie? Dan bent u van harte welkom bij  de Heuvel Gallery. Dé meest veelzijdige feestlocatie van Tilburg en omstreken.

 

 

Speciaal voor ondernemend Brabant

Speciaal voor ondernemend Brabant worden in 2020 zakelijk, vermakelijk én smakelijk samen gebracht onder één dak.

 

Drie Brabantse bedrijven bundelen hun krachten om u in 2020 in een geheel nieuwe samenstelling, te kunnen ondersteunen bij het organiseren van uw bedrijfsfeest.

 

 

Maak kennis met:

  • Michel Sanger – Heuvel Gallery
  • Wendy van de Beurcht – Eventprofessional
  • Marcel de Kort – De Kort Catering

HEEFT U EEN VRAAG?

Neem vrijblijvend contact op

We helpen u altijd verder!

Drie specialisten maken het verschil. Voor u.

Deze 3 vakspecialisten, die bij elkaar opgeteld garant staan voor ruim 75 jaar kennis en ervaring gaan in 2020 voor u het verschil maken. Gaat u in 2020 een bedrijfsfeest organiseren in de vorm van bijvoorbeeld een:

  • Jubileumfeest
  • Personeelsfeest
  • Bedrijfsborrel
  • Borrel met uw klantrelaties
  • Kick-of
  • Team-uitje

Of wat voor gelegenheid dan ook en wilt u écht eens wat anders? Dan staan deze 3 vakspecialisten voor u klaar!

Laat u verrassen door vele inspirerende ideeën en mogelijkheden. Maak het onmogelijke voor uw bedrijfsfeest in 2020 wel mogelijk!

Ja! Ik plan graag een vrijblijvende afspraak

Samen kijken we hoe we uw bedrijfsfeest in 2020 onvergetelijk maken. Tot snel!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zakelijk, vermakelijk en smakelijk onder 1 dak

Met maar liefst 2000 m2, onderverdeeld in 10 bijzondere multifunctionele ruimtes én deze 3 toppers die hun krachten bundelen is de Heuvel Gallery in 2020 dé eventlocatie voor uw bedrijfsfeest.

Deze 3 toppers bedenken, ondersteunen en helpen u met de belangrijkste zaken die bijdrage aan het succes van uw bedrijfsfeest !!

Wat uw behoefte, wensen, eisen of doelstellingen in 2020 ook zijn voor uw bedrijfsfeest. Deze 3 vakspecialisten zorgen ervoor dat uw event, een event wordt waarmee u écht het verschil maakt.

De voordelen voor u kort op een rijtje

✓ U bespaart (heel) veel tijd. Minder stress dus.
✓ Verantwoordelijkheid draagt u niet alleen. Een stuk minder zorgen dus.
✓ U lift mee op betere inkoop mogelijkheden van ons netwerk.
✓ Budget? Heel transparant. De best passende oplossingen binnen het budget.
✓ Last, but not least. Uiteraard een succesvol georganiseerd bedrijfsfeest.

Klinkt goed! Hoe nu verder?

Stap 1: plan een vrijblijvende afspraak
Stap 2: rondleiding eventlocatie. Indien wenselijk
Stap 3: inventarisatie van uw behoefte, wensen en/of eisen
Stap 4: u ontvang vrijblijvend een eventconcept + offerte
Stap 5: voorstel volledig afstemmen op uw wensen
Stap 6: organiseren van een onvergetelijk bedrijfsfeest

 

img
Waar is dat
feestje?
Klaar voor een
feestje!
Hier is dat
Feestje
Waar is dat
feestje?
Klaar voor een
feestje!
Hier is dat
Feestje

Enkele bedrijven die u al zijn voorgegaan:

‘Niets zo mooi, om een event (samen) succesvol te organiseren.

Wendy van de Beurcht - Eventprofessional